Hey Salon
powered by ME

رزرو سالن زیبایی مشهد روی نقشه

آرایش ساده و شیک که ترند این روزا شده!

آرایش ساده و شیک که ترند این روزا شده
خلاصه:
بیا اینجا تا با آموزش کامل آرایش ساده و شیک که ترند این روزا شده آشنا بشی. بهترین، زیباترین، جذاب ترین و نچرال ترین آرایش ساده و شیک برای صورت

در دنیای آرایش و زیبایی، همواره تغییرات و مد‌های جدید ظاهر می‌شوند که برخی از آنها بسیار پیچیده و دشوار به نظر می‌رسند. اما در مقابل، آرایش صورت ساده و شیک همیشه جایگاه خود را حفظ کرده و حتی امروزه نیز یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی برای بسیاری از زنان است. اگرچه این نوع آرایش به نظر ممکن است ساده به نظر بیاید، اما با دقت و انتخاب درست محصولات، می‌تواند نتایج بسیار زیبا و جذابی به ارمغان بیاورد. در این مقاله به شما مهم ترین ترفند های آرایش ساده و شیک که ترند این روز ها شده رو خیلی ساده آموزش میدیم.

کلید طلایی این آرایش ساده و شیک

بگذارید در همین ابتدا شما را با کلید طلایی داشتن این آرایش ساده و شیک آشنا کنم.

آبرسان مهم ترین بخش از بیس میکاپ شماست. این نکته ای است که بسیاری از ما به آن توجه نمیکنیم. پیش از میکاپ صورت خودتون رو به صورت کامل آبرسان بزنید. بعد از چند دقیقا که نیمی از آبرسان روی پوستتون جذب شد آنوقت شروع به میکاپ خود کنید.

آبرسان کاری میکنه که کرم پودر خیلی خوب روی پوست پوشش بگیره و همچنین تاثیر خیلی زیادی برای جلوگیری از خشک به نظر رسیدن میکاپ شما داره.

بهترین سالن زیبایی مشهد | لیست سالن های زیبایی

کرم پودر هم رنگ پوست مهم ترین نکته!

آرایش ساده و شیک

خیلی از ما به چیزی که زیاد توجه نمیکنیم کرم پودر پوست هستش. درواقع بیشتر افراد فکر میکنند کرم پودر برای پوشانندگی مشکلات پوست، تیرگی ها و لک ها مورد استفاده قرار میگیره. اما این هدف اصلی کرم پودر نیست.

نقش اصلیه کرم پودر یکسان سازی رنگ پوست شما (بر اساس رنگ پوست) شماست. بسیاری از افراد به این مورد توجه نمیکنند و به همین دلیل تفاوت بین رنگ پوست صورت و پوست گردن بعد میکاپ کاملا مشخصه.

بنابراین برای یه آرایش ساده و شیک باید کرم پودر شما دقیقا همرنگ پوست شما باشه و به هیچ عنوان کاور بالایی نداشته باشه. چون هدف از این آرایش سادگی و در عین حال نچرال بودن هست.

ثبت رایگان آگهی سالن زیبایی مشهد برای جذب مشتری

سایه چشم دفتر نقاشی نیست!

آرایش ساده و شیک

به نظر شما به آرایش و میکاپ فوق العاده چیست؟ برخی در جواب به این سوال فکر میکنند یک آرایش فوق العاده آرایشی است که از رنگ های پر رنگ و به مقدار فراوان استفاده شود. اما این کاملا اشتباه است. یک آرایش فوق العاده آرایشی است که اصولی و منظم باشد.

برای آرایش چشم‌ها، از رنگ‌های طبیعی و نرم مانند بژ، قهوه‌ای و برنزی استفاده کنید. ابتدا از یک رنگ مشابه پوست خود برای بیس سایه استفاده کنید.

اگرچشم های کشیده دارید جهت سایه خود را به سمت بالا بزنید. اگر چشم های گرد دارید جهت سایه خود را به سمت بیرون بزنید. مانند زیر:

سپس سایه تیره تر خود را در امتداد مسیری که میخواهید خط چشم بزنید به خوبی فید و محو کنید و از سایه براق و شاین دار خود در قسمت داخلی چشم که بین بینی و چشم است.

دقت کنید که تمام رنگ هایی که استفاده میکند از روشن ترین رنگ تا کمرنگ ترین و شاین دار ترین همگی در یک تن رنگی باشند.

بهترین سالن های زیبایی مشهد و رزرو وقت

خط چشم قهوه ای یا مشکی؟!

خط چشم ساده و شیک

خط چشم میتواند به راحتی آرایش شما را تبدیل به بدترین یا بهترین میکاپ کند. اما آیا باید همیشه از خط چشم مشکی استفاده کرد؟

خط چشم قهوه ای یکی از تکنیک هایی است که در میکاپ های کره ای استفاده میشود. دلیل استفاده از آن این است که چشم را به شکلی نمایش میدهد که استفاده از خط چشم مشخص نمیشود.

یعنی فرم چشم های شما به خوبی شکل گیری میکند اما مشخص نمیشود که دلیل آن استفاده از خط چشم است.

برای این میکاپ ساده و شیک بهتر است خط چشم قهوه ای استفاده کنید. کافی است از براش سر کج خود استفاده کنید و مقدار از سایه قهوه ای خود را که تیره تر از سایه تان است را بزنید.

رزرو بهترین سالن زیبایی مشهد | رزرو آنلاین وقت

کانتورینگ فقط یک الگو نداره (آرایش ساده و شیک)

فرم صورت انسان ها به صورت کلی به چند دسته تقسیم میشود. بسیاری از ما فکر میکنیم که کانتورینگ صورت یک الگو ثابت دارد که همه باید از آن پیروی کنند.

به همین دلیل است که پس از کانتور کردن صورت متوجه میشویم که هیچ چیز با صورت ما هماهنگی ندارد. به همین دلیل ابتدا نوع صورت خود را بشناسید و بر اساس آن صورت خود را کانتورینگ کنید:

راهنمای کانتور صورت

رزرو سالن زیبایی | وقت سالن زیبایی رزرو کن

اصلا داخل چشم رو سیاه نکن

استفاده از مداد چشم برای داخل چشم در آرایش های ساده و شیک اصلا اصولی نیست. برای همین بیشتر میکاپ آرتیست ها به هیچ عنوان داخل چشم رو مشکی نمیکنند.

فقط در برخی از سبک های میکاپ ها سیاه کردن داخل چشم توصیه میشه. اما به صورت کلی استفاده ازش بزرگ ترین اشتباه در میکاپ شماست.

مداد سفید جایگزین مداد سیاه چشم

تا حالا به این فکر کردی که مداد سفید چه نقشی توی آرایشت داره؟

مداد سفید بهترین گزینه برای جایگزینی با مداد سیاه هست. درسته که زمین تا آسمون متفاوت هستند. اما میخوام ازت یه سوال بپرسم که جوابش نشون میده مداد سفید جایگزین درستی برای مداد سیاه هستش. چرا از مداد سیاه استفاده میکنی؟

میکاپ چشم

مطمئنا دلیلش بزرگتر کردن چشم هستش. اما وقتی که از خط چشم، سایه و ریمل استفاده میکنی بهترین گزینه مداد سفید برای پایین داخل چشم هستش. فقط قسمت داخلی پلک پایینت رو با مداد سفید، سفید کن. بعد آرایش چشمت رو کامل انجام بده. حالا میبینی که چقدر انتخاب بهتری نسب به مداد سیاه هست.

البته در این مورد هم استثنا هایی وجود داره. ممکنه برای برخی از فرم های چشم استفاده از مداد سفید مناسب نباشه. اما بهتره امتحانش کنی!

رزرو آنلاین سالن زیبایی مشهد روی نقشه

آرایش لب دو رنگ نباشه!

برای آرایش لب ابتدا خط لب رو میکشیم و بعد رژ لب. یکی از مهم ترین موارد در این آرایش ساده و شیک استفاده نکردن از خط لبی هستش که تفاوت زیادی با رژ لب داره.

خط لب شما باید فقط یک مقدار کمی با رژ لب تفاوت رنگ داشته باشه چون میکاپ لب باید فرم درستی نباشه و نباید گردینت باشه.

بعد از اینکه رژ لب رو روی خط لب زدی با یه براش کوچیک به خوبی خط لب رو روی رژ فید و محو کن تا مرز بینشون مشخص نباشه.

وقتی که فر مژه تاثیری نداره (آرایش ساده و شیک)

همانطور که در تصویر این میکاپ میبینید مژه ها به خوبی حالت گرفته اند. اما بسیاری از اوقات وقتی بعد استفاده از فرمژه ریمل میزنیم متوجه میشویم تاثیر فراوانی نداشته است.

برای رفع این موضوع باید مژه های یکی از چشم های خود را فر مژه بزنید و سپس در همان لحظه ریمل را روی همان مژه ها بزنید. زیرا اگر هر دو را فر مژه بزنید و سپس هر دو را ریمل در این میان تاثیر فر مژه کمتر میشود.

کلید طلایی آرایش ساده و شیک چیست؟

استفاده از آبرسان پیش از میکاپ.

بهترین رنگ سایه چشم شیک؟

رنگ های بژ، قهوه‌ای و برنزی بهترین رنگ های شیک هستند.

فرمژه استفاده کنیم یا نه؟

بله استفاده از فرمژه زیبایی مژه ها را چند برابر میکند اما باید طبق آموزشی که در همین مقاله قرار دادیم انجام دهید.

نتیجه

انتخاب یک میکاپ به سلیفه شما بستگی دارد. با گذشت زمان سبک های مختلفی از میکاپ پدیدار شدند اما با ثبات ترین و بهترین سبک میکاپ، میکاپ ساده و شیک است.

Home » آموزش میکاپ » آرایش ساده و شیک که ترند این روزا شده!
ضعیف                       عالی

دیدگاهتان را بنویسید